Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av elaina - 30 oktober 2007 22:07

Här är resultatet av min senaste undersökning;


Hur ofta byter Du/ni sängkläder?

  • varje vecka    6.5 %

  • var 14e dag    48.4 %

  • en gång i månaden    19.4 %

  • en gång varannan månad    16.1 %

  • byta, med grannen eller?    6.5 %

  • sängkläder vad är det?    3.2 %

Totalt har 31 personer röstat.


Och vi kan konstatera att nästan hälften av dom bäddar rent var 14e dag,

något som då kan räknas som normalt? Men om man är rensam av sig och vädrar borde väl en gång i månaden va helt OK? Det tycker iaf en 5edel som röstat.


Nå´ra LustigKurrar byter med grannen, som tur är det bara ett fåtal som inte vet vad sängkläder är. Dom som tydligen mycket väl vet vad lakan är och byter varje vecka kanske är allergiska eller tvärtom låter husdjur sova i sängen eller så är dom bara pedanter...

#0O

ps: Örngott på er!

Av elaina - 30 oktober 2007 21:06

Imorse va min Kompis å hennes döttrar till TV4s studio i Uppsala. Den ena av dem har ju tagit GULD i armbrytning (mer om detta här) och va i lördags med på mittuppslaget i Uppsala Nya Tidning! OtROLIGT nog så hade den reportern lyckats leta reda på henne tack vare min blogg!


Å denna morron va det alltså dax för TVinspelning!

Vad som skedde i studion på MorronTVn kan ni se här (klicka på Nyhetsmorron GävleDalarna Uppland del1) : spola fram eller vänta till det gått 11 minuter! Efter nyheterna utklassa Hon reportern totalt, skrattretande plätt-lätt! Det nederlaget för TV4 kan ni se här (klicka på del2): VARNING för förnedringsTV...

;0)

ps: GRATTIS till Alla Systrarna O oxå, ni är oxå bäst var å en på sitt sätt!

 eller hur kusse J ?!?

Av elaina - 30 oktober 2007 07:15

USCH, nu har jag så´n där hemlängtan igen nåså alldeles in i hellelle:

blir snudd på hälsinge-nationalist: allt som har med Hudik/Hälsingland blir oklanderligt. Nu ska jag straxt GÅ till jobbet i duggregnet, sjungandes  Hälsingesången...

:´0}

ps:tur att det regnar, då syns inte tårarna

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards