Alla inlägg under januari 2014

Av elaina - 13 januari 2014 12:18

En annan Bloggare här på BloggPlatsen, "CyberLivStig", skrev för ett bra tag sedan så upplysande om den s.k energidrycken "Red Bull".  Det va så skrämmande läsning, mycket kände jag ju till sedan tidigare, men en hel del va riktigt upprörande!

Det är egentligen helt ofattbart att det får säljas i dagligvaruhandeln,
JA ÖVERHUVUDTAGET!


Vad blir nästa steg?

 >"Lila Katt" -drycken som får dig att spinna" ?

>innehållande avslappnande, rogivande ämnen som gör dig till en Cool Cat?< 

å en tid efter lansering så publiceras rubriker såsom; 


>16åring funnen i katatoniskt tillstånd< 


>Ung tjej tror sig vara zombie<,


>Stressade skolelever utvecklar"Lila Katt"beroende<

! ? ! 

Direkt efter jag läst Stigs text så kände jag mig så vanmäktigt förbannad!
VAD göra?
fråga en kamrat om det inte finns nån protestgrupp mot "Rädd Büll", hon visste inte men uppmana mig att starta en 

så det har jag nu gjort!


Vi som kräver att Red Bull FÖRBJUDS! 



GÅ MED DU ÅXÅ OM DU VILL RÄDDA LIV!

Kram, elaina 

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards