Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av elaina - 26 oktober 2007 19:49

OJ, oj, oj!

Vi har det så körigt så jag alldeles glömt bort "fjedags fjäckisen", (vi sömar vikingatöj åt Kärbon) men bättre sent än aldrig som jag tror det blev förra helgen?

Så då kör vi en lite smågullig denna gång:


Lille Mats var med sin pappa på badhuset.
När de satt i bastun kom en äldre farbror in
och satt sig på bänken bredvid.
Mats studerade farbro´n noga;
-Vilka stora fötter farbror har, sa Mats.
-Ja, lille vän, det beror på att jag vandrat mycket i mina dar.
-Farbror har väldigt stora händer också
-Det är inte så konstigt. Jag har arbetat och slitit hårt ända
se´n ungdomen. Då får man stora händer.
Mats satt tyst en stund. Sedan utbrast han;
-Men kissat, kan då inte farbror ha gjort mycket!


I egenskap av f.d badhusbiträdet fnissar jag gott...

=0)
 

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards