Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av elaina - 31 oktober 2007 21:42

Resan upp gick bra, nya E4an öppen hela vägen från Uppsala. På så vis slapp vi alla små byvägar i Månkarbo mm. (Fast vi sakna att vinka åt Spelmansstatyen i Björklinge.) Sonen  räkna ut att koncentrerade körtiden blev endast 2 timmar å 40 minuter! Men vi stanna en god stund å åt på GävleBro: helgrillad kotlettrad med rostade rotfrukter:MUMS! 


Rätt som det va började Dotra å jag på att prata engelska med varandra, det är en liten hobby vi har när vi är på platser då ingen känner oss. Sonen tyckte vi va döööpinsamma. Men vi tycker det är kul å Dotras engelska är rätt flytande faktiskt å hennes engelskaFröken är stormförtjust över vår metod som uppstått helt spontant vi nåt tillfälle.


Nu ska vi gå å bädda rent å krypa under lakanen:

Go´natt eller Good Night kanske jag sku skriva/säga...

#0D


Av elaina - 31 oktober 2007 07:21

YIPPIE! i e.m åker vi till Hudik!

eller rättare sagt till Syss i Iggesund och Mams i Näsviken, egentligen är det bara min Morbror som bor inne i stan utav släkten men han kinesar vi inte hos. Med lite tur är han hemma så vi kan hälsa på, annars är han ofta hos sin Son/vår Kusin uppe i Timrå.


Fast VännernaKamraterna bor ju i Hudik, men den äldsta/bästa som jag känt längst Hon bor uppe i Lilla Bergsjö. Ska absolut hinna med att ta en tur dit upp oxå. Sist det begav sig va även dom bortresta= snopet!


Ha det så gott, det ska vi ha!

kram

=0D

ps: jaja, jag ska köra försiktigt!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards