Alla inlägg under april 2013

Av elaina - 3 april 2013 14:30

Såna här MakeOverJippon känner jag mig så kluven inför;
är ju totalt ointresserad av mode å vet väl egentligen inte vad som räknas som snyggt: jag har kläder som jag trivs i, som oftast införskaffas på SecondHandButiker å jag kan ändock känna mig riktigt fin emellanåt.

VAD är det som säger att det Trinny & Susannah valt ut är så himla snyggt?
Dom gånger jag sett deras program har väl en hel del vare helt OK/ lite slätstruket: annat vampigt vulgärt så man undrar va dom har f...ör kvinnosyn egentligen? Visst, dom snackar om GirlPower, va-stolt-över-dig-själv å lyfter fram vissa väl valda delar (tuttar å höfter)

Fast om jag stoppades på byn av T&S, så sku jag nog känna mig lite förnärmad;
-Nähä å i vems mall passar inte jag in? Uppenbarligen duger jag inte som jag är? Frågan är om jag överhuvudtaget sku delta i transformeringen? Vore det att underkänna sig själv? Å spä på alla stackars jag-svaga människors osäkerhet: inte värt att ha en egen stil, det bästa är nog om alla ser ut på ett speciellt sätt som nån överhet bestämt! för jag kan nog inte göra bra val själv?

MEN samtidigt vore det intressant att se vad Damerna sku slå ned på, vad dom sku spöka ut mig i? OCH hur det sku få mig att må? Måhända bleve det nå alldeles fantastiskt bra resultat så att alla sku falla i trans å jag själv i dans? Eller så sku det kännas nå alldeles gräsligt obekvämt å pinsamt så jag inte sku klara av att gå ut på catwalken alternativt trilla av den?

Är jag nöjd som jag är? Njaee, borde gå ner i vikt, för hälsans skull, men min klädstil tycker jag om!
Kanske är jag bara feg? Å inte vågar se med kritiska ögon vilka osmickrande kläder jag tar på mig?
Vems skull klär vi oss för egentligen?
Är det huvudsaken man inte går naken/ fryser/ svettas? eller att det är FigurSmickrande å NyansMatchat?

Vad tycker Du ? ? ?

  

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards