Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av elaina - 14 oktober 2008 10:58

Efter att ha ägnat sista timmen åt att skriva ett inlägg om GlasPärleTillverkningen som jag va med om i helgen, gick jag för att göra mig en stor balja välgörande the´med honung för min raspiga hals.


Döm om min förvåningtvivlan när jag kommer åter för att läsa detta oerhört välformulerade(hrm) och mycket (harkel)informativa inlägg å DET ÄR BORTA!  Men lyckligtvis inte spårlöst borta, så jag har inte feberdrömt att jag skrivit det, ty:


det står nämligen med under"Senaste inlägg"i marginalen här nere till höger --->

såsom "Glaspärle-tillverkning meddelst lerugn och koleld..." 

MEN klicka på det får ni se!  *klick*


egenhändigt designad T-shirt...Jag tror ja blir TOKig!

VAD har tekniska ting emot mig?


Ja, ja, jag vet att så länge man TROR att man ska bli tokig så äre ingen fara


OCH


att döda ting inte har några känslor eller behov av hämnd  what so ever!


Men man kan ju undra!


Var i hela cyberspace har mitt inlägg tagit vägen då?



-Hallå, Personalen!?!




NÄ, nu går jag å drar nå´gammalt över mig: min älsklingsfilt fåré bli,

AJJÖ...

#o´(



pst! försvinner även detta inlägg kastar jag ut datorn via loftgången!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards