Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av elaina - 16 oktober 2008 14:46

Dotra har ju haft en blogg som legat nere ett tag, men den är nyöppnad igen (eller om Hon skapat en ny?) Hur-som-haver så har hon skrivit så fint om hur vi firade Kär Maken igår kväll så jag tar å länkar dit härifrån.


Kommentera gärna, så blir Hon glad: det kan behövas för det är lite tungt nu här ett tag, även fast det inte märks på hennes blogg (eller min heller för den delen?) Men vi använder väl oss bloggarna lite olika; Hon för att fokusera på det som ändock är positivt å bra i Hennes liv å jag för att vädra lite lagom personliga ämnen. (vill ju inte bli för privat för då kan det ju drabba 3e part s.a.s)


Dotras blogg finns numera även i min länklista benämnd just "Dotras blogg" fastän den heter egentligen "Majbarn" . Alla länkar bär till Dotra...


;o)


pst! HörruDotra, kom inte å säg att jag inte har gjort reklam för Din blogg nu ! ! !

*fnissar*

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards