Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av elaina - 30 oktober 2008 16:31

Har nu lyckats få in lite bilder som här förevisas;

" Tre NordSvenskar å en Stockholmare"

Makens reflexer är lysande...


"Hästen som talar till flickor"

Dotra å Saga?


"Flickan som talat med hästar länge..."

Bonus missar inte chansen å språka med histar...


"Mamman som rädes hästsläktet få lite fobi-träning"

håller helst ett staket emellan...


"Den 23åriga Kloka Lisa sadlad å  betslad av Bonus å "Rapphönan""

jag höll mig bakom kameran...


"Dotras 3e gång på hästryggen"

Dotra fick börja med att rida från stallbacken ner till paddocken...


"Jag har då aldrig sett på Maken, åtminstone inte till häst..."

kolla in sitsen*fnissar*MEN han våga!


"RappJunior" på sin 4hjuling som han använder för att åka å titta till djuren i dom olika hagarna med.  Hönsen är hans alldeles egna verksamhet.

En av Grabbarna Grus...


Jag passade på att hälsa på fåren å

här är ett djupt samtal "oss fårskallar emellan"...

me like!


TACK Kära Husbond&Husmoran,

besöket hos Er gav oss uppfriskande energi

i livsandarna...

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards