Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av elaina - 17 oktober 2008 20:28

BonusDotra lämnade, i en kommentar på ett inlägg, ett recept som hennes kompis Bélle hittat på. Jag citerar delvis :


 " *kyckling (hon tog färdig grillad)

*Turkisk yoghurt (ca 2-3 dl)

*Tacokrydda (efter behag)

* Pasta "platt"spaghetti (tagliatelle)

 under tiden pastan kokar;

- värm/stek kycklingen (delad i småbitar) i en stekpanna/gryta

- rör ner yogurten och tackokryddan.

Servera med pastan "


Det här goda receptet kommer att bli en fredags-favorit framöver !

Man kan dryga ut det med ett par hackade gula lökar, en burk majs, paprika, ja i princip allt som man brukar ha till TACOS!

Förutom isbergssalladen då, den blir nog bara slajmig...

=o)

pst! TACK Bélle!

Av elaina - 17 oktober 2008 01:14

* * * *


Du grät i natt,

 i sömnen:

små snyftningar i mörkret

och aldrig

har jag funderat

så mycket

över

så lite...


:´(


* * * *


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards