Alla inlägg den 24 november 2007

Av elaina - 24 november 2007 16:27

I afton dans på Tyrol!

Men inte vilken dans som helst, ("struts-dans" ,typ foxtrot o.dyl) är helt uteslutet) , utan det blir Rock´nRoll för hela slanten! Men själv har jag inte betalt ett öre: Kärbon fick biljett till SwedenRock KickOffen på sin födelsedag å sen tyckte väl VännernaKamraterna att även hans Tant sku få bli med: Man tackar!


Vet faktiskt inte vilka artister som kommer att spela, har för mig att nå´n gammal Uriah Heep medlem sku göra nå´t soloframträdande iaf, kan bli spännande. Så jag ska själv gå in på länken här ovan å uppdatera mig så att jag vad som komma skall.

 Detta står på menyn;


19.00 Dörrarna öppnas och Rockklassiker börjar sin sändning.
19.30-19.40 SR P4 presenterar Årets hårdrockband och årets nykomling.
19.50 Presentation av klara festivalband
19.55 Presentation av Battle Of The Tribute Bands 2008
20.00-20.30 Hazy Dizzy on stage
20.40 presenterar vi årets festivalbiljetter
20.55 Presentation av klara festivalband
21.00-21.30 Sabaton on stage
21.55 Presentation av klara festivalband
22.00-22.40 Gotthard on stage
22.50-23.05 Ken Hensley unplugged
23.15 Presentation av klara festivalband
23.20 Sweden Rock All Star Band on stage


Lägger oxå ut en länk till Rockkklassikers webradio så att Du som känner för det kan lyssna, ty dom kommer att ha utsändning från Tyrol!


Kanske får Du höra min ljuva stämma i etern månne? Det har ju hänt förr;

Kärbon å jag brukar ringa in till RockKlassikers olika tävlingar å vi har faktiskt vunnit en hel del CDskivor, Tshirts m.m


Men det bästa av allt va nog för ett par år sedan då jag kände igen en gammal idol å lyckades komma fram till studion, lämna det rätta svaret å vann 3dagars-biljetter för 2personer! Då jublades det må Du tro! (värdet då va säkert 2tusen spänn)


En annan gång va jag med på en radioutsänd tävling på HardRockCafé: det gällde att utesluta en av fyra artister, som inte passade ihop. Då vann jag ett presentkort värt 1000:-, så Kärbon fick sina välbehövliga köra-bil-glasögon.


Så det är inte helt otroligt att vi hörs...

;0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards