Alla inlägg den 10 november 2007

Av elaina - 10 november 2007 15:56

Så nu har jag röjt ut kaoset Dotras rum, nu återstår bara att ta in möblerna å försöka få till nån bra möblering å skapa nån form av logisk ordning.

hm, knepig bildkvalité: ser ut som om det snöar...


Men först en rejäl balja kaffe, undra om det finns nån kaka?

Tror jag såg en "landstings-bakelse" i nåt utav skåpen...


;0)


Av elaina - 10 november 2007 01:33

Kärbon lura mig att se "Open Ranch" av å med Kevin Costner, en riktigt westernfilm: lagom spännande å tårdrypande romantisk. Över två timmar lång, även fast det inte va nå´ra reklampauser, men det va den värd!


Efter det har jag plöjt lite till inne i Dotras rum, jag har m.a.o frångått mina principer att inte städa på hennes rum. Förhoppningsvis, kanske, kanske Hon försöker hålla igen lite på stökeriet när Hon fått hjälp att röja?

Den som lever får se...


OCH ni får även se en liten GoNatt-visa med den finska gruppen "Eläkeläiset". Jag begriper inte ord finska, men tycker ändå dom är hur kul som helst! Har tjyvlånat en skiva från jobbet för jag tyckte den va så bra: dom spelar covers på värsta finska humpa-humpa-manér! Inte helt lätt att känna igen vissa låtar, fast denna är ju en 90talsklassiker som dom gör en lysande version utav, eller hur...

;0)

ps:gissa gärna vilken låt det är!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards