Direktlänk till inlägg 24 november 2008

BILDBEVIS: Våra översociala djur...

Av elaina - 24 november 2008 18:38

Snacka om katt bland "hermelinerna".

Nåja: knäpp katt bland "marsevinerna" i alla fall.

Ett-tu-3 så bara låg Han där på höet vi just lagt dit!

Grabbarna Gris va väldans nyfikna på "maten"...

;o)



 
 
Ingen bild

Syss

24 november 2008 18:53

Nämen, va´ gulligt! Är det på "riktigt", eller har du arrangerat det? Shit samma egentligen, dom är ju tillsammans så länge så att du hinner fota dem iaf!

 
leila

leila

24 november 2008 21:54

Hej, kul att du tittade in hos mig och jättekul att du lagt min länk här. Jag har läst lite här hos dig och du har en blogg som jag gillar så jag länkar tillbaka till dig :). Blir lite avis på dina marsvin, jag hade såna som liten och jag älskar de men men gubben är allergisk så det får väl vara, jag får kika på andras. ha det gott/leila

http://ladyley.se

 
Rapphönan

Rapphönan

24 november 2008 23:06

De är helt fantastiska alla ungarna! Måste säga det igen. Mer sociala kattungar har jag nog aldrig mött. Lavendel försöker hela tiden gosa med Moa (golden retriver) och hon ska försöka busa och buffa på den lilla som envetet försöker gosa igen....
Visst blev det rätt?!
Rapphönana som får även vita ägg nu. Våra höns är rätt prilliga och värper på trots kyla och mörker..

http://rapphonan.bloggagratis.se

 
Pialotta

Pialotta

25 november 2008 00:04

Det där var gulligt.. en katt bland heremelinerna:-) Kul du tittat in till mig och fick syn på Havrerutorna.. de är verkligen goda de där.
Länka gärna, bara kul:-) Du har en rolig blogg här och jag har läst om lite allt möjligt här.. Kläderna:-)
Ha de gott och hoppas du blir nöjd med rutorna:-)
Tjingeling
Ps. Min skrivarblogg som jag länkar till här.. har ju tre olika bloggar Ds

http://kafferasten.blogg.se

 
helga  fnissar

helga fnissar

25 november 2008 10:05

Vad sött det där var :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Snurrtant

Snurrtant

25 november 2008 13:07

Vilken underbar liten kissemiss :D
Bara han inte skrämmer di små lurvbollarna så... Men han ser ju ut att vara välkommen, tycker jag :)
Det är nog varmt å gossigt där på hööögen ;) *fniss*

Kram

http://www.sussiesnurrtant.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

26 november 2008 07:53

Jamenvisst är dom väl góa!
Som om dom betraktar sig som syskon eller åtminstone kusiner på nåt vis...
;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards