Alla inlägg den 30 november 2008

Av elaina - 30 november 2008 17:35

OJ OJ OJ!

Första av allt måste jag framhålla att: om inte Dotra blir inredare så blir jag förvånad! Hon har ända sen igår hållt på å pyntat; först inne på sitt rum, sen hjälpt Bror Sin å idag har Hon hjälpt mig med resten av lägenheten!  

(TACK Mammas GulleGryn!)


Maken å Bonus for hem till sig rätt tidigt, straxt efter våran traditionella julfrukost; kaneldoftad risgrynsgröt, skinkmacka å "jülgransjooz" (vad det är avslöjas vid en senare lucköppning) Antar att dom inte stod ut med röran?


Men nu är här alldeles snart färdigpyntat, om inte annat är jag helt färdig!

Gissa om det är gott att sitta ned med en kopp kardemummakaffe, mmmmmmm, å plita några rader ackompanjerad av brakJULskivan ALLA kategorier: "Lars Christmas" med the faboulus *LarsVegas Trio* !!!


Den skivan packas ned med allt julpynt vid tjugondaKnut för att längtas efter vår-sommar-höst å slutligen slitas fram vid 1a advent! Det va nog den som Kirsti Tomita lyssna på när hon kom på uttrycket "A Halleluja Moment" eller vad tror ni ?

Lyssna på detta smakprov å njuuut...

;o)

Av elaina - 30 november 2008 13:13

Men fasligt tråkig "stillbildsvideo"... =oP

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards