Alla inlägg den 22 februari 2009

Av elaina - 22 februari 2009 13:36

 

Dessvärre måste jag göra ev. förväntansfulla "Lotusar" besvikna: jag har inte blivit lagd åt andra hållet. Nej, jag har ägnat dagen åt att rensa i min garderob/ klädkammare, men behövde nu en välbehövlig kaffepaus det va därför jag gick ut därifrån. (-Sorry om jag gjorde nån besviken/ upprörd)


Det är inte klokt vad med kläder jag har, fastän jag sällan shoppar å aldrig följer modet! Kanske just därför det blivit så mycket under årens lopp: eftersom jag inte bryr mig om modets växlingar utan bara följer humörets eller årstidens sådana, så har jag ju kvar vissa älsklingsplagg år efter år.


Men för en tid sedan bestämde jag mig för att efter att jag använt ett plagg å vädrat/ tvättat det sku jag vända den galgens "krok" utåt som en markering. Dom kläder som jag nu ser att jag inte använt på en hel höst- å vinter- säsong tar jag mig en funderare på om det är nån idé att ha kvar. De plagg som jag ändå sparar måst jag sen ha burit innan våren/sommaren kommer, annars åker dom oxå till bättre behövande!


Perfekt dag för denna sysselsättning;

* Maken å Bonus är ute å övningskör samt hälsar på bekanta

* Dotra är med en Kompis på sportlovsmatiné å glassbarsbesök

* Sonens gav sig nyss ut i pulkabacken med sin Kamrat

* Sigge&co sover i godan ro, så jag har kunnat röja ostört


Nä, lite påtår på det här så går jag igång igen...

=o)


PS: hur många plagg har Du rensat ur Din garderob på sistone?

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards