Alla inlägg den 4 februari 2009

Av elaina - 4 februari 2009 17:39

Förra sommaren hände en del mycket livsavgörande saker, förutom att vi gifte oss.

Ett av händelseförloppen slutade lyckligtvis gott&väl å det tackar vi gudarna för!


Vad jag vill säga är att Svägerskan å jag kommit fram till att vi inte längre ska skjuta upp allt som vi kommer på att vi sku vilja göra till "sen":

för vem vet om det blir något sedan?

göra smycken av vackra pärlor har vi pratat om jättelänge...

Sagt å gjort: Svägerskan ordna till med sina arbetskamrater så att vi nu ska ha kamratcirklar i allt möjligt; "pärleri", scrapbooking, hattmakeri m.m !

En skolsal är hyrd onsdagar kl.18.30-22.00 hela vårterminen så vi kallar det skojjsamt "OnsdagsKlubben".


Denna gång åstadkom jag detta halsband av pärlor jag hade liggandes:

tyvärr ingen bättre bild just nu...

När jag kom hem va jag så inspirerad så jag börja på ett till

som BonusDotra ska få. Hon älskar blått så det angav tonen:

ser ni den fina lilla hjärtpärlan?

Det är "Bonus" värd  som en bonus

för att Hon är en så lugn&klok ung dam...

=o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards