Alla inlägg den 3 mars 2007

Av elaina - 3 mars 2007 23:23

Nu ska vi inte tala om hur besviken Han blev när tonårsidolen inte gick vidare...NEJ, istället ska vi diskutera handelsbalansen i Ukraina...( Ungefär lika intressant)Go´Natt Jord...=0)

Av elaina - 3 mars 2007 21:01

Så här överlycklig blev Kärbon när det visa sig att Magnus Uggla vann första vändan i "2aChansen"! (hans gamla ungdomsidol)Egentligen så bryr jag mig inte särskilt mycket om dylika tävlingar.Men måste erkänna att hans engagemang smittar av sig: full i skratt blir jag iaf! =0)(Åsså ett till flyt-ljusveke-arrangemang i förgrunden)

Av elaina - 3 mars 2007 20:29

Så här vackert hade vi vid middagsbordet när vi åt rödspätta m romsås. (mmmmmm, gott!, å passande med en fiskare eftersom vi käka spätta!)Det är en sorts flyt-ljusveke-anordning som fanns att köpa på SyFestivalen.(en typiskt onödig sak som jag unna mej) Men nog äre väl lite kul med så´nt å? Och stämningsfullt!

Av elaina - 3 mars 2007 19:24

Visst ser mina ulltussar (till nålfiltningen) ut som så´na där LyckoTroll man hade när man va liten?

Som vi lekte med dom: sydde minikläder till dom å gjorde möbler av toarullar o.dyl Inredde hela hus i stövelkartonger! AndersK gjorde t.o.m en popgrupp med sina trollisar; trumset, gitarrer, mikrofoner, belysning -JA rubbet!
Tror att Dotra har nå´n av mina gamla, men vet ärligt talat inte om den få va med i husen hon bygger. Den är mer som en mascot.
Finns det så´na att köpa nuförtiden?

=o)

Av elaina - 3 mars 2007 12:33

Nu först ska vi äta brunch!Lite svårt att få liv i Kärbon, Han e verkligen jättepömsig utav sig. Har nu förberett frukostbordet å ska gå å väcka Honom igen! (vet inte för vilken gång i ordningen)Hoppas Alla Ni Andra oxå får en solig å fin lördag!=0)

Av elaina - 3 mars 2007 01:44

Har hittat en gratis-beskrivning på Järbogarns hemsida!http://www.jarbo.se/i2/sites/jarbo/files/filer/beskrivningar_pdf/9133_w.pdfKanske hinner grabben få sina önskade LovikkaVantar innan påsklovet?Optimist-Javisst! #-0 zzzzzzzzz...

Av elaina - 3 mars 2007 01:17

PÅ allmän (Nåja; 3personers) begäran visar jag härmed vad jag hunnit med hitills ikväll, (varvat med middag av Kärbon, telefonsamtal, TVtitteri) ;

ett filtHJÄRTA samt "prick"-lagning av min älskade yllehalsduk!
(MinVän genom många förkylningar,nackspärr etc.)

Beskrivning av själva hantverket se nedan:
http://www.cchobby.se/pages/showidea.asp?ideaGuid=555


Nu ska här sovas!
zzzZZZzzzZZZzzzZZZzzzZZZzzzZZZzzz...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards