Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Spännande forts. på Beach 2008 versus Hembygdsdräkt t midsommar

Av elaina - 16 juni 2008 07:36

Måst in lite snabbt å malla mig lite, jag har gått ner 7 kg på 3 veckor!

Å på torsdag gäller det: kommer jag i hembygdsdräkten månntro?

Inte säkert kilona försvunnit från dom mest kritiska ställena;

över bysten å midjan, utan dom kan ju tappats från andra platser på min lekamen,

 låren å rumpan t.ex å där spelar det ingen roll för kjolen är ju rymlig.

Hursom, det återstår att se på torsdag e.m Spänningen är oliiiidlig som Peter Harrysson ("Så ska det låta") bruka säga!

 Nu ska jag GÅ till jobbet å sen blire cykel hem!

KRAM hela da´n!

=0D

 
 
trollpackan

trollpackan

16 juni 2008 08:53

GRATTIS!
Hmm...du har inte lagt in lite träning samtidigt med din kostomändring? Lättare styrketräning till exempel? Magträning?
kramen

http://trollpackan

 
Ingen bild

elaina

16 juni 2008 09:53

trollis: har en så´n där magtrimmer som man rullar framför sig men jag tycker den tar mest på mellangärdet? Har Du nå bra tips på magövning, förutom situps, för det klarar jag inte (har väl inga magmuskler så ryggmusklern får slita ont)för det bränner som f-n i ryggen då...
;0)

 
Snurrtant

Snurrtant

16 juni 2008 12:06

Duktiga duktiga du :))

Angående situps, gör inte så höga, det räcker med små små och spänn buken så mycket du kan. På rekommendation av min sjukgymnast.

Lycka till!

http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

16 juni 2008 13:42

OOOJ de va inte dåligt! Hur har du lyckats med det, har du några tips?
; )

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

17 juni 2008 07:39

TACK för berömmet SnurrSus! *sträcker-på-mig*
(kommentarskoden va "adhr", passande va? ;)
Ska prova göra "mini-situps" å se hur många jag pallar då: återkommer...

Jo Du Mary!
Är förvånad själv faktiskt: från 87kg på DophelgsSöndan(25/5)till 79.9 i morse. Ska försöka tappa 10% till innan 080808, hänger Ni på?
TIPS; Äta lite var 3e timme(men helst inte efter kl.18.00) skippa ris,pasta å potatis(rotfrukter istället) inge kaffebröd åsså minst 35min.promenader(å det är ju Du en hejjare på redan)eller en timmes cykelturer.
Det sistnämnda kanske är lite knepigt med barnvagn å hund...

;0)

 
Ingen bild

Syss

17 juni 2008 21:43

BRA JOBBAT SYRRAN! Det är bara att fortsätta! Små portioner ofta ger bra resultat, men det är ju just det, att äta LITE, varje gång. Mitt problem är att jag tycker(nästan) allt är så gott så jag måste bara ta LITE TILL, vaje gång, åsså smyger kilona på, sakta men säkert.
JA, Jag hänger på, det är dags nu! Skall ställa in siktet jag mä´! -10 kg till 080808!?!?!?! (Är det realistiskt måntro?)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards