Alla inlägg den 17 april 2007

Av elaina - 17 april 2007 23:53

Nu ska vi se hur jag klarar av att fixa till det här med texter å bilder ovanför till höger å vänster å i mitten samt kanske även inunder ?

 (bra jobbat Persilja! ) *fnissar-till-mitt-i-förvirringen*



Här intill hade jag nu tänkt att det sku komma en bild på nå´ra kryddburkar jag har i min kryddhylla:



(håll tummarna för att det lyckas)

YAAaaa! det gick=undrens tid är ännu ej förbi!


Bilden är något suddig ser jag nu (trött i kameraögat?)

MEN vad gör det när den ändåck hamna där jag tänkt!

(fast fråga mig inte hur jag gjorde, det minns jag inte nu...)

Tror att det är viktigt att man klappar om sin dator lite,

matar den med lite brö´text först å sen kryddar med nå´n liten bild

(på kryddburkar t.ex.) ,

skriver lite mera brötext om nå´t datorn kan tänkas gilla: Radiokaka t.ex


Därefter kan man nog helt bryskt be om "Herr P.C mac Dator" kunde va så #¤la vänlig å spotta upp en lita bild på önskvärt vis...

( min röst

ska nu höras

 från höger sida

utav skärmen)





HAHA!

Där ser man vad långt man tydligen kan komma med både mutor OCH hotbild!

(Det är som med barna

 går det inte med beröm å mutor

så får man ta till indragna favörer å som sista utväg hot.)



Nu återstår det bara att se hur detta ser ut när jag sparat det.

Hur det kommer ut online-lajv s.a.s

Antagligen som en total disaster med min vanliga tur:

jag går omkring å tror allt är OK åsså äre bort-i-tok...

#0)

(PS.vete f-n om jag törs kolla om det kom ut rätt?)






Av elaina - 17 april 2007 07:39


*

Forsande vatten


korsande vatten 


fallande vatten


vatten i olika sorter


 vatten i olika sporter


vatten ja vatten


vatten är här


vatten är där


ja vatten behöver vi 


mer


 än pengar!



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards