Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Vi gjorde pytt av grekerna...

Av elaina - 10 juni 2008 23:01

Upptäcker när jag varit å borsta bissingarna

å ska till å stänga ner bloggen att det under rubriken

"För ett år sedan"  passande nog står

 "Här vankas det grek-pytt" ...

;0)

*fnissar*


 
 
Snurrtant

Snurrtant

11 juni 2008 00:01

*fniss* det gjorde vi verkligen :)
Heja Sverige!

Sov Gott!

http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

11 juni 2008 22:19

Pytt blev dagens rätt liksom pannkaka som vi ska ha i morrn: bara det inte blir en enda soppa av skolexamen på f.m hihi....
;0)

 
Ingen bild

Persilja

12 juni 2008 20:59

Här diktas det nu för ti´n! Hur går det med intrimningen inför midsommar. Jag upptäckte till min fasa att den klännign jag tänkt ha vid avslutningen krympt i garderoben. Blev helt ställd. Hur kan det bara ske utan att jag märktDet??? Så här ska också trimmas. Dock ger jag mig fristen till augusti. Pizzan och godiset ikväll har jag redan glömt!

 
Ingen bild

elaina

14 juni 2008 15:59

Jo, jag skriver mest nu för tiden,både dikt å trams, blir inte riktigt lika mycket skapande nuförtiden.
Intrimmnungen går bra, tackar som frågar: 3kg första veckan, sen 2kg på en vecka å sista veckan har jag tagit 1kg. Å en vecka återstår till midsommar! Då borde jag kunna klämma mig i hembygdsdräkten.
Om inte annat lönar det sig på sikt, mår jättebra av att äta som jag gör: små mål var 3e timme å utesluter vetemjöl, pasta/ris å potatis. Dessutom cyklar jag t&f jobbet, går ½timmes lunchpromenader. Å nu ska jag ta mig en mugg kaffe å en bit mörk choklad, det är ju löÖördag...
;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards