Direktlänk till inlägg 29 maj 2007

HALLÅ, vilka är ni där ute i cyber-rymden???

Av elaina - 29 maj 2007 19:06

Har funderat lite på vilka ni är som är in å läser bloggen är;

Ni som kommenterar "känner" jag ju till, men ni övriga som är in å läser, vilka är ni? Det ligger ju på ett snitt kring sextio pers./dag, sen vet jag ju inte om det är samma personer varje dag?


Undrar mest över när det blir så´na där chock-toppar som förra tisdan å i lördags; 117 resp. 124 besök! Är det då en ren tillfällighet att nästan dubbelt så många som dagsgenomsnittet hittar hit till min lilla-lilla vrå i cyber-rymden, eller?


På en lördag kan jag förstå när folk är lediga och har tid å slösurfa: kanske är det många som går in bara en gång i veckan å läser nå´ra bloggar, för att se om det skrivits nåt intressant den senaste uken?


Föga vet jag om det, men det jag inte vet brukar jag ta reda på, så även nu:

Klicka gärna i den nya lilla omröstningen, har försökt kluraa ut olika grupper som ni kan tänkas passa in i, men kommer ni på nå´n annan kategori kan ni skriva in den på kommentarer.

Ha det gott, vi ses/hörs...

=0)



 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

30 maj 2007 09:00

Ja visst blir man både förundrad och vansinnigt nyfiken!? Och de där "topparna" du nämner.... vad är det som händer då? Och varför? Chansen att verkligen få veta är väl minimal... men man undrar ju....

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mimmi

30 maj 2007 19:20

Ja du, det är det som är lite av charmen med blogg. Du vet inte vilka vi är, men blir ändå glad när vi tittar in, speciellt om vi lämnar en kommentar. Jag som "blogggluttare" tycker det är skönt att inte behöva lägga ner så mycket möda på den sociala biten, det får jag nog av i vardagen, utan just få vara anonym, få se ut som jag gör, vara den jag är, utan krav, bara skriva någon komentar nu och då.
Kram på dej Elaina, gillar dej kravlöst.

 
Linn

Linn

30 maj 2007 22:56

Hejsan!
Hittade din blogg av en slump, men jag tror faktiskt vi lekte med varandra som liten =) tycker jag känner igen dig, när du visat foto.
Säger Lantmätaregatan i Hudik dig någonting? Minns du en liten tjej, ett par år yngre än dig, som hade svårt att gå? Som kallades Mimmi?
(I min blogg har jag ett annat namn.)
Ringer det en klocka nu, så gå gärna in på min sida och mejla om du vill, adress finns där.
Jag kan ju ha fel, för jag var så pass liten... men du känns välbekant.
Om vi lekte, så finns det kort på oss två, när vi leker affär i lekparken där på gatan *ler
Hör av dig det vore kul! Men vill du inte så förstår jag det också.

http://www.lillaspokettalar.blogspot.com

 
akson

akson

31 maj 2007 10:16

Hejsan! Jag kom hit genom att följa en "sträng" dvs en kommentar från dig. Och eftersom jag tillhör dem som läser ett antal bloggar varje dag, så kan jag meddela att jag kommer att läsa din blogg numera ock´så.

Det där med att få fler besöka vissa dagar stämmer lite, men inte alltid.

http://akson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards