Alla inlägg den 31 mars 2009

Av elaina - 31 mars 2009 15:29

Hurra!

Efter 5(f-e-m!)år har vi nu äntligen fått dator på vår Lilla Arbetsplats!!!

DataNessin har varit här i e.m å just installerat klart den å sku återkomma med en liten sladd till den kombinerade skrivaren/kopiatorn. (eller heter det scanner nuförtiden?)


Passar på att jubla litegranna för mig själv, vi har ju stängt för dagen för deltagarna å min KOllega har nyss gått hem för hon fick ingen lunchrast idag. Så kan det bli när det kör ihop sig ibland.


Själv ska jag nu maila mina "Chefor" för att meddela dom den glädjande nyheten att vi numera är med internet å därmed lättare kan hålla oss informerade vad som händer på ByFullmäktige etc.


Därefter ska jag på Apoteket för att fylla på MedicinSkåpet Skrinet å sen styr jag kosan in mot stan, för jag ska va med i en marknadsundersökning. Där bjuder dom på förtäring åsså gives 400:- i ersättning för "besväret": pengar som kommer som en skänk från ovan, nu när det kom in lite oförutsedda utgifter denna månad, så det TACKar vi för.


Annars brukar det ju heta att när det regnar manna från himlen har den fattige ingen sked. Men nu hade jag både "sked & gaffel" = tid + åkremsa!


Dessutom så sku Maken hämta upp mig när det slutar å bli med ut till Byn i kväll, så mig äre inge synd om längre!


Go with the Flow...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards