Alla inlägg den 10 mars 2009

Av elaina - 10 mars 2009 23:08

Min Svåger skicka på mig ett sorts personlighetstest.

(hm, undra varför?*ler*)

Det va rätt lätt å skojigt resultat för tänk jag tycker det stämde på pricken!

>>Ditt resultat: Den populära sangvinikern

Sangviniker1_profile

(bildtext: -Glaset är halvfullt, solklart!)

Du är positiv och har energi. Du har ofta bra idéer och gillar att drömma. Du älskar att vara i centrum. Om någon nämner ditt namn så måste det vara positivt. Du gillar att vara spontan och har svårt för rutiner. Du gör saker hellre än bra och det viktiga är att ha roligt.


Som Sangviniker så är du väldigt kreativ i ditt tänkande och har många ytliga bekanta runt dig. Dina svagheter är att du pratar för mycket och för högt, fokusera mer på att lyssna.


Eftersom att du har en benägenhet att vända kappan efter vinden ibland så bör du satsa på att vara mer konsekvent så andra personligheter kan lita mer på dig <<


Tilläggas bör att jag är väl medveten om att jag är "öververbal" MEN att jag tycker mig vara en uppmärksam lyssnare.

Jag menar alltid väl och går att lita på fastän jag kan tyckas ombytlig.  Vad  gäller Vänner är jag försiktig, vill ogärna tränga mig på å kan kanske därför uppfattas som ointresserad fastän så icke är fallet.

Förstår inte alla gånger att folk faktiskt gillar mig för den jag är å det jag gör, trots allt.

 För det gör ni väl...?

;o)




Av elaina - 10 mars 2009 20:41

Fick brev av Gudrun idag. Blev både glad & sorgsen.

Glad över färsprakande kläder med skojjiga mönster!

Sorgsen för att jag ej har råd att köpa ett endaste dyft

(inte ens liten sjalett eller ynka par strumpor)

Kolla t.ex in den här;

 enkel&bra modell:  


Det är bara det att dom pengar som jag har kvar bara kommer att räcka till det absolut nödvändigaste resten av månaden. Att handla nya tandborstar t.ex, finns det inte riktigt ekonomiskt utrymme för, än mindre köpa en klänning bara för att jag har lust för det!


Men jag tänker inte deppa ihop för det!

Jag är någorlunda frisk OCH sykunnig, äger symaskin,

 en skänk (från ovan?) med tyg å har en jädrans massa fantasi!

Vad är det egentligen som hindrar att jag meckar ihop min alldeles egna unika klänning under våren? Möjligen tidsbrist? då krävs både planering+ prioritering!


Hugaligen, har så mycket ideér i huv´et att hälften vore nog:

det poppar som popcorn mot skallbenet emellanåt.

 Blir lite lätt stressad av det: så mycket ogjort, när ska jag hinna ikapp?


Sku ledigt kunna ägna en hel semester åt att bara skapa;

sy, "söma" (nålbinda) sticka, virka, måla, snickra osv. etc. m.m

suck

-Sååå mycket att göra, såå lite tid...

`:o}

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards