Alla inlägg den 7 december 2009

Av elaina - 7 december 2009 20:09

Eftersom våran familjedator varit mer än lovligt seg den senaste tiden så tog jag mig tid att gå igenom å rensa bort en massa onödigt krafs: å gissa om där fanns en hel del som va alldeles bortglömt;

 

Här vankas det indisk mat å vi har precis spelat FotbollsMonopol, det va fotbolls´feber: VM 2002! 


Den här bilden har Bonus tagit när vi va å båtluffa i Stockholms skärgård sommaren 200? Kan det ha varit -04? Sonen ser väl ut att vara 10 eller? Å Dotra precis så trulig som en 8åring kan va... 


 

Det här är från Åland 2007 när vi campa å det regna mest hela tiden, den hurtiga delen av familjen (dvs. alla utom Jag) har varit ute å joggat å stretchar sen så här duktigt efteråt...


 

Sonen å jag poserar framför en vikingabåt (kan vara "Stefnir") som vi sedan faktiskt va ut å rodde med, under överinseende av besättningen (som då ev. kan va "Skilfingarna" )

 

 

Det här vet jag med bestämdhet när det va! Det va när "Maken" (då kallad "Kärbon")  fyllde 40år, alltså mitten på oktober 2006. Han hyrde Målarfackets Hus i Visby å bjöd med alla på hans sida familjen till Gotland! På bilden är vi på "Effes" en tvåvånings "pub" som är byggt invid ringmuren!


Så då va det slut på minnenas kavalkad, för denna gång...

;o)



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards