Alla inlägg den 17 juni 2007

Av elaina - 17 juni 2007 23:36

... denna afton noterades 1000st. besök för juni-månad!

Personligt rekord i förrgår med 160 besök.

TACK för besöket allesammans, speciellt ni som gläder mig genom att  lämna små rara kommentarer härinne i min lilla vrå i cyberrymden...

=0D

PS: Välkomna åter!

Av elaina - 17 juni 2007 00:00

Kändes anings tungt att komma hem till lägenheten efter friheten i skärgården.

Å inte gjorde det saken bättre att det ösregna när vi sku gå ner till båten.(lite drygt en ½t. promenad) Som tur va fanns det regnrockar som vi låna, blev ändock dyngsur om bena å småfrusen. Förutseende som jag är ibland kan vara, hade jag lagt ner mysbyxorna å tjocktröjan i en plastpåsen överst i väskan: Så så fort vi kommit ombord bytte jag om till torra kläder: härligt!


Sen hade vi fullt sjå att hitta sittplatser OCH att hålla oss vakna! Vet inte om det berodde på att vi va trötta dagen-efter-kvällen-före eller om det va så dålig, syrefattig, luft inne i båten (inombords?)


Väl hemma konstatera vi att det tagit 4timmar från port till port!

Lika lång tid som det tar att åka upp till Hudik! M.a.o sku man lika gärna kunna ha ett sommarställe däruppe som ute i skärgårn...

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards