Alla inlägg den 13 september 2007

Av elaina - 13 september 2007 23:08

Dotra ville att jag blev med när "De Storas Grupp" sku träna Taekwondo på andra sidan byn. Hon å 2 tjejjer till ska få vara med på deras träningar om dom vill/pallar tempot. Å dom körde verkligen intensivt fastän timmen vart sen. Efteråt överöstes flicktrion med beröm från Di Äldste. Väl hemma borsta Hon tänderna i duschen å somnade ovaggad.


Det gjorde däremot inte Sonen: svårförklarad oro inför stundande helgen+ allmänna funderingar om Livet i stort. Fick en del förtroenden, som jag givetvis inte yppar här. Men jag säger bara att det är otroligt vad som ryms i en grabbhalvas inre...


#´0/

PS:bilden är tagen i somras på Åland

Av elaina - 13 september 2007 10:00

Det är tjugotvå år sedan den ödesdigra Fredagen den 13 september 1985.

Den dan körde Bröderna Z ihjäl sig då dom sku ner t Storstan å hälsa på

22 år har gått sen dess å det gör fortfarande ont i hjärteroten

tänker varmt på deras MammaK & SysterH idag

några futtiga sekunders ögonblicks verk:

dom förlora Söner å Bröder

vi Kamrater å Älsklingar

Världen blev så grå...

:´0(




Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards