Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av elaina - 30 augusti 2007 21:33

I förmiddags blev jag uppringd av en Lillemor som påstod att hon va från radiokanalen "Vinyl107". Hon undra om jag visste om att jag va anmäld till en tävling?

Mjaaa, Kärbon höll på å ställa massa underliga frågor igår å skrev i nåt web-formulär, men att jag sen sku bli en av dom uppringda som har chans att bli lyckligt lottade trodde jag väl inte riktigt på.


Så är nu fallet å jag har chans att vinna en resa till ISLAND!

Vore hur häftigt som helst att få åka iväg å se en mina drömmars öar (har under uppväxten vurmat för Island & Irland)

Inte värt att ta ut nå´t i förskott: kanske Fru Fortuna härsknar till om man blir för entusiastisk eller rent av segerviss? 

Nä, men jag tänker att jag har lika stor chans som nån annan av dom utvalda å jag sku bli så otroligt GLAD å TACKsam som allra helst!


Jag ska ta å be alla Gudar jag känner om det kunde få vara min tur att få lite tur nu. Känner nå´n för att hålla en tumme eller korsa en tå eller så, blir jag EXTRA glad å tacksam...

=0D


Av elaina - 30 augusti 2007 07:28

TYPISKT!

När vi så äntligen hittat en soffa som vi tycker om så har den utgått ur sortimentet! I våran IKEAkatalog som det visserligen stod 2007 på , fanns soffan Backa med. Men det har tydligen kommit en ännu nyare version med 2008års sortiment å där fanns inte "våran" dröm-soffa att uppbringa!

Å inte läre nåt exemplar komma ut på SecondHandMarknaden heller med tanke på hur bra den va/är. Fast man vet ju aldrig, folk sätter ju ut "fel-köp", "om-styling" å Guu vet vad.


Nu ska jag cykla bort på Hemköp å köpa mandelpotatis, tunnbröd, lök, gräddfil etc. Gissa vad vi ska ha för fest på jobbet idag?

Mmmmm...

=0)

PS:Kom just på att min cykel är hos Mr.BicykleRepairMan, så då blir det till å gå, men det är en solig morron så det går ingen nöd på mig, fast kanske bäst jag tar Dra-Maten-kärran, så jag slipper bära 5kg potatis m.m

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards