Direktlänk till inlägg 16 februari 2007

Tack för den värme som strömmar in...

Av elaina - 16 februari 2007 15:31

Får så rara kommentarer här på bloggen...Detta söta mail fick jag av Kärbon;http://msnse.hallmark.be/card.aspx?t=o&k=Zx8kKvezWrY%3dMan kan ju gråta för mindre...

 
 
Ingen bild

"Jag är så avundsjuk"

16 februari 2007 17:29

Han är väl för söt, din kärbo! Tänk om man hade en så´n.......

 
Ingen bild

mimmi

16 februari 2007 17:39

I både medvind och motvind testas kärleken. Den kärlek han visar dig klarar nog av orkanvindar också! Håll hårt i honom, för säkerhets skull, så att du inte tappar taget om honom!

 
Ingen bild

"Söstra di"

16 februari 2007 17:46

Va´ gulligt! :} Var rädd om honom! Sådana som vågar och kan visa sin kärlek på det här viset växer inte på träd... Apropå träd; såg du "Men in trees" i onsdags?

 
Ingen bild

elaina

16 februari 2007 18:28

Han är Världens Bästaste, för mej iaf, och jag är mycket medveten om att det är få förunnat att få tag i nå´n ens i närheten av Hans person. Därför håller jag både i, om och av Honom!

 
Ingen bild

Prinsesan på Ärten

16 februari 2007 21:04

Mmmmmmm, va gosigt! Hur många grodor har du måst kyssa för att träffa på den här prinsen, tro? Själv letar jag fortfarande under både stockar och stenar, men jag stöter bara på paddor!

 
Ingen bild

Mysan

16 februari 2007 21:08

Gråt inte,(men jag förstår vad du menar)
Du kan skatta dig lycklig du som har en sådan go kärbo!

 
Ingen bild

elaina

17 februari 2007 07:55

Stöter PADDOR på Dej är det näraförestående!
Barnafadern visade sig vara en stor j#¤*a padda !
Men efter honom så dök Kärbon upp.
Så jag säger bara: Härda ut!
Titta lite BAKOM stock&sten, det kanske är där de raraste grodorna sitter försynt å väntar på att få bli tillsammans med en Prinsessa?

 
Ingen bild

elaina

17 februari 2007 08:04

Jag vet att jag kan skRatta mej lycklig som har Kärbon.
å jag är sååå TACKsam, ska Gudarna veta.
Men just idag blire lite skrattblandad gråt... :´0)

 
pia

pia

22 februari 2007 22:31

Vilket gulligt och rart kort:)
Kram

http://maskrosblomman

 
Ingen bild

elaina

22 februari 2007 22:38

jAa, eller hur!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards