Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av elaina - 16 oktober 2009 22:00

Nu finns ett telefonnummer du kan ringa om man är ute och går på kvällar/nätter och vill ha sällskap i luren medan man går!

Man talar om var man är och vart man ska och så har man linjen öppen medans man går och om något skulle hända så ser personen i andra ändan till, som följer dig på en karta, att du får omedelbar hjälp. Vidarebefodra detta meddelande till alla tjejer du känner i Stockholmstrakten, och knappa in detta nummer på din mobil. Tfnr till "Nattknappen" polisens jourtelefon: 08-504 466 66

Av elaina - 16 oktober 2009 18:43

Nu har jag lagt ut ytterligare en auktion på Tradera!

Gå gärna in å lägg nåt bud...

=o)

Av elaina - 16 oktober 2009 16:17

Har ju som ambition att sälja en del av våra grejjer som andra kan ha större nytta å glädje av. I planen ingår åxå att jag på mina lediga fredagar ska lägga ut åtminstone en, helst tre auktioner på Tradera.


Idag har jag , än så länge, lagt ut en HAMMERFALL SpecialBox med både CDskiva å VHSband! (klicka på bilden så kommer Du till annonsen)

Klicka för att visa Megabild!

 

Vem vet vad jag härnäst lägger ut: kanske har nån nåt önskemål...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards