Alla inlägg den 29 september 2008

Av elaina - 29 september 2008 20:27

Det här är bland det roligaste jag sett å hört!

Lite skratt-terapi är lika bra mot dålig ekonomi liksom vrängd armbåge,

å den är GRATIS så den har jag råd att bjuda på:

 vassego´å njut å tjut...

;oD

Av elaina - 29 september 2008 07:01

Vaknade kl.3 inatt å va klarvaken: 

-Shit, jag glömde bort att skriva räkningarna igår kvällst!


Försökte somna om men istället började det surra en låt i mitt huvud,

här nedan har jag modifierat den något, kommer förmodligen att gå å nynna den hela dan idag bara för därför, suck


 * * * * * * * *

Hej alla barn nu blir det barnprogram,

titta nu här vad Frugan Frej tar fram:

En liten räkning och nu skall ni höra,

vad man med just en räkning kan göra:

Riv den i flingor och flingeriflö,

så har vi gjort lite julesnö!

* * * * * * * * *


NäÄäÄäÄäÄäÄ, inte har jag rivit sönder några räkningar inte!

Men önskar att några kunde vara liksom självbetalande,

eller att det kunde finnas nåt  sorts årsutjämning så att varje månads utbetalningar blev lika stor (eller helst lika liten)

Den kommande månaden kommer att bli tuff.

MEN det har vi ju varit med om förr så det är bara att kavla upp ärmarna å improvisera mera! Hitintills har barna inte behövt gå hungriga å hyran är betald å det är ju huvudsaken...

;o)

 ps: f.ö kan jag meddela att det faktiskt snöade i Kiruna i helgen!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards