Alla inlägg den 26 maj 2008

Av elaina - 26 maj 2008 16:37

OK, jag är inte hotad till livet, å pengar är inte allt här i livet

Men en sak är klar: det går bara precis ihop för mig denna månad.

Så nu gäller det att komma på olika sätt att dra in pengar;

Tradera mera, "blockera" (alltså sälja på blocket.se)

åka å sälja på nån bakluckeloppis, gå på gatan nä fy satan, hellre svälter jag!

Va med på nån testpanel, medicinskt experiment (njaaa?), baka åt folk?

Sälja bloggen till högstbjudande? Går det, kan man fråga sig?


Tydligen så kan dom iaf värderas, hittade denna undersökning inne hos helga :




<script src="http://bloggvarde.se/js/value.js?id=MjY2MDg%3D&d=2"></script><noscript><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg är värd 265 696 kr</a></noscript>


*här sku det nu ha vare en bild på en hundring*

*med summan 265 696 kr skriven rakt över*

Men det gick tydligen inte att lägga in den html-koden eller

 åtminstone får  iaf  inte jag den att funka.


(hur i hela världen ska man göra? Hallå Alma, HILFE !?! )


Vet inte om nån sku vara särskilt  intresserad av just mitt lilla hörn av cyberspace?

Antar att det handlar om reklamplatsvärde, så då sprack ju den möjligheten:

bloggagratis kör ju, TACK å lov, reklamfritt, inga irriterande banners m.m


Vad kan man annars dra in pengar på?

Alla bidrag förslag (utom skamliga!) emottages TACKsamt...

;0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards