Alla inlägg den 16 juli 2007

Av elaina - 16 juli 2007 23:45

Här hade jag nyssens skrivit in ett låååångt inlägg om våran genomtrevliga kväll å BromanGymnasiet på lördagskvällen: Åsså försvann det av nån anledning!

Å eftersom jag nu e sååå trött, orkar jag inte börja om, för då trycker jag väl på nåt felkommando så hela bloggen går förlorad.


Hu! hemska tanke! Fanns det nå´t backup-system eller hur vare?

Vill minnas att Persilja skrev nå´t om att Kirunagruvan kör sån´t på,

för omvärlden, långt mindre intressanta saker.


Egentligen borde man bränna ner en CDVD eller spara bloggen på USBminne el.dyl å ge barnbarna. Men när dom kommer så är väl det totalt omodernt:

Allt visas optiskt via hologram, som i en stor såpbubbla,

med digital röståtergivning inuti.


HOPPSAN!

Nu somna jag visst till å drömde en liten framtidsvision,

men det är ju inte första gången...

#0]

Av elaina - 16 juli 2007 22:38

å det tog nästan lika långt tid att montera ned det!


Nja, inte riktigt men nästan, det va så förtvivlat mycket små-pinnar å snören att fästa å surra. Så det tog sin rundliga tid, både upp å ned, så här första gången.


Men efter nå´ra gånger blir vi säkert rutinerade å kommer på nå´t oerhört praktiskt till vägagångssätt så vi fräser upp tältet innan nån ens  hinner säga "LingonBen"...

=0)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards