Alla inlägg den 24 januari 2007

Av elaina - 24 januari 2007 00:48

Tänk nu ha´re gått precis en månad sen julafton! å fortfarande kommer det surt efter... ekonomin syftar jag då på, känns som det kommer att släpa efter minst en månad till, hur det nu kan komma sig,suck. Kärbon pratar ideligen på (för att inte säga tjatar)att vi måst börja planera semestern. men jag känner mej inte riktigt mentalt redo för det! vill komma ur det ekonomiska vacumet först-kanske mer beredd i slutet i februari? Vi har bruka haft "korta"semestrar vartannat år å lite längre resor de andra åren. vet inte vilket det blir i år: tälta på syrrans bakgård känns det som alternativet är just nu. Det kan ju va 3vligt det oxå! För barna sku det nog va en favorit i repris: Häromåret bytte syrrans familj å vi bostad med varandra halvannan vecka. Vi låna deras hus+katt å dom våran lägenhet i Tjockhult. Barna ville åka å bada på varenda badplats jag kunde komma på att jag badat på som liten; GräsMaln, Lintjärn, Hallbo, Hölick, KaffeGruse mfl. Blev faktiskt smått sentimentala besök, en hel del goda minnen från barndomen som dök upp, tror barna tyckte det va kul å höra. Även Kärbon&hans dotter uppskatta det OCH mina goda matsäckar som jag faktiskt tycker att jag e bra på att tillreda! Det är ett måste om man ska kunna vara ute en helen dag på stranden!ÅH vad sommaren känns avlägsen nu, men den kommer ju faktiskt så småningom. Jag längtes gö´nte Du?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards