Alla inlägg den 10 februari 2007

Av elaina - 10 februari 2007 16:22

apropå spöken så har jag en längre tid känt det som om det vore något "skromt" ute i vårat kök. Speciellt när man står å diskar, för köket är Uformat å diskbänken belägen längst in, så man står med ryggen mot ingången.Vid ett sån´t tillfälle fick jag plötsligt för mej att nå´n stod tätt bakom! Nackhåren reste sig å jag va helt övertygad om att vänder jag mej nu så står jag öga mot öga med ja-vet-inte-vad! (får ståpäls nu vid blotta tanken!)Försökte resonera för mej själv att detta är helt orealistiskt, men hjärtat skena iväg i alla fall. Vände mej så sakteliga om och där va . . . . . . . . . . . . . . ingenting!Straxt efteråt kom Kärbon till oss å jag berätta med inlevelse vad jag vare med om. Han sa väl inte så mycket då, men nån kväll senare kom han oanmäld ut till oss å smög sig in å höll på att skrämma ihjäl mej! Blev så j#¤*a rädd så jag börja grina. Då bad han om ursäkt å sa att han bara tänkt skämta!Efter den gången monterade jag ned skåpluckorna ovanför diskbänken å satte dit en spegel bakom hyllorna för att kunna se om nå´n kommer smygande.Vad hjälpte det när Kärbon vid nästa tillfälle åla sig in å högg tag i mina anklar! Då höll jag på å sparka in näsan på honom, så galen blev jag!Han bara garva å sa att det oxå bara va menat som på skoj.Men sånt ska man tydligen inte skämta om, ty;Nå´n dag senare när han sku till å torka under diskstället så visade sig denna bild på diskbänksplåten;

Av elaina - 10 februari 2007 00:09

Nu har klockan precis passerat 12slaget å jag känner mej som ett spöke i det blåvita skenet från skärmen! ser förmodligen spöklik ut oxå. Kan säkert skrämma slag på nå´n nerv-klen förbipasserande. Själv höll jag på att få en chock nyss, fast av det mer angenämare slaget:79st. människer har kikat in till mej förra dygnet! som mest har det nog vare 53 tror jag. Beror det på att fler å fler hittar hit till min platå i cyber-rymden och återkommer för att dom tycker det är lite små3vligt,eller? Måhända har det nå´t med att jag skrev Anna Nicole Smiths namn å många sökt på det igår? Jo, så kan det ju vara, återstår att se, detta dygn kanske jag har bara 14 besökande? (varav hälften är Nära&Kära?) Men det har ju ingen större sexuell betydelse, jag kan nöja mej med det lilla å fortsätter bloggandet för mitt eget höga nöjes skull. Kan jag roa några stycken på köpet så är ju det en bonus! Å vad e väl en bal på slottet mot nå´ra rara kommentarer här å var?Go´Natt Swedala-where-ever-You-are!

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards