Alla inlägg den 2 april 2011

Av elaina - 2 april 2011 15:40

Två oslagbara ytterkrukor i gjutjärn el.dyl, ett stycke trasig korg (forts.följer) en lergodsflaska, en tegelstensroman, en mapp att ha t.ex tidningsurklipp i, en "tråd/garn-upplindare"(kommer i skrivande stund inte ihåg vad det heter!) å slutligen en mycket intressant bok med vackra bilder!

Allt detta för den ynka summan av 77 riksdaler! Det hade jag inte fått en utav böckerna för på bokrean ens en gång.


Har Du gjort nåt riktigt bra loppisfynd som Du är glad för?


kram,

elaina

=o)

Av elaina - 2 april 2011 11:26

>>Mossis mössa har blivit en favorit. :-) nu är vi på väg till Hudiksvall med bussen. Bea jobbar så vi måste hitta på ngt kul.<<

 

Så skrev min Syss i ett MMS till mig å jag blev så glad; dels för att SyssDotras Jänta är så gullig + att Hon hade mössan på sig som jag virkat!


Visst känns det bra när det man gjort själv verkligen uppskattas?

Har Du själv fått nåt hemgjort som Du verkligen tyckt om?

eller kanske avskytt?

;o)

 

kram,

elaina

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards