Alla inlägg den 15 mars 2010

Av elaina - 15 mars 2010 19:52

Plötsligt slog sticklusten till, straxt efter nyår! Gu´så roligt det va att sticka båd vantar, tossar å allt möjligt. Bl.a åstakom jag inte mindre än tre mössor/ luvor;

Gjorde ju en "RialaMössa" i födelsedagspresent åt Bonus:

  


Maken tyckte så mycket om hennes mössa så raskt stickades en "Hammarby-inspirerad"  luva åt Honom:


När "FröGärd" fick syn på den skänkte hon mig, utan baktankar, lökskalsfärgat garn vilket jag sedan förde samman med garn som jag själv lökskalfärgat när jag va sjuk å hade fruktansvärt långtråkigt:

  

(Joodå, den blekfeta tanten är Jag, sa ju att jag va sjuk!)


Å hepp-hepp så bidde det en "synonym.se" href="http://www.synonymer.se/?query=pirka" target="_blank">pirka" till:

Denna förärade jag ingen mindre än "FröGärd" som så frikostigt delat med sig utav sitt garnförråd. Å tänk jag tror rent av hon blidde lite glad...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards