Alla inlägg den 10 november 2009

Av elaina - 10 november 2009 21:32

För en tid sedan blev jag utvald att få va med på ett utgallringstest till "Vem vill bli en postkod?" Vi va väl en tju30 stycken som fick svara på branog många frågor på begränsad tid. Sen fick vi skaka hand med han "Den Långe" som va iförd röda brallor så bena såg ännu längre ut. Men han verkar vara lika 3vlig som lång å påminner lite om min gamla klasskamrat Mats. (iaf kommer jag att tänka på honom när jag ser Rickard!)

När Rickard Sjöberg inte leder Postkodmiljonären i TV4 eller umgås med sin familj håller han föredrag på olika företag och vid olika events runt om i Sverige. 

( lånad arkivbild, fotograf: TV4    + samt ännu en lånad bild från resume.se)

 

En annan Rickard som åxå, åtminstone i TVrutan, är sympatisk å humoristisk är han Olsson. Dessutom leder han ju frågetävlingsprogrammet "Vem-vet-mest?" Å nu ska jag avslöja att jag faktiskt sökt även till det programmet! Så nu får vi väl hoppas att jag blir utvald å komma på nån provfrågeomgång. Därefter återstår det att se om dom tycker att jag platsar i TVrutan, i ansökan sku man nämligen bifoga en bild på sig själv å jag är ju inte så fotogeniq utav mig:

hallå i luren    

(denna bild, som jag skicka med i ansökan, har Maken tagit) 


Eftersom jag är förtjust i frågesporter så gillar jag naturligtvis denna sida:

www.vetgirig.nu 

Pröva Dina kunskaper Du åxå, men jag förvarnar: det är beroendeframkallande...

;o)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards