Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av elaina - 6 augusti 2009 16:37

JoDäLäHohO! Nu äre pisk-snärt-klart !

 Åtminstone vuxensovrummet, provisoriskt.

Är inte nöjd med överkastet som till råga på allt har en matchande gardin:

Känns alldeles för mycket "ellos": too much 80tal, I guess.

(TACK för det mycket passande uttrycket Pia!)


Men Maken måst va nöjd med mig: Han kom hem med en bukett rosor:

Ooops! Ser nu att jag måst ställa om min klockradio!

Kolla oxå in den matchande färgen kulören på rosorna som Målarns Fru fått på sin furupall till nattduksbord. De stereovirkade dukarna har ropats in på auktion för ingenting å är helt klart chabby chic!


Själv känner jag mig så lagom chiq, mer chabbig,

fast rätt nöjd måst jag tillstå...

;o)


Av elaina - 6 augusti 2009 13:47


Detta kaos har rådit under de 1½uker som gått... 

eller åtminstone lägga mig ner:  Trött är bara förnamnet.


Detta skiftande av sovrum har tagit betydligt längre tid än vi trodde å

framförallt sugit all energi ur mig. Men det blir väl bra när det väl är klart nån

f¤cking hellelles j@# £a gång ! ! !

snart är det dock ett suddigt minne blott...


Sov inatt första natten i "nya" sovrummet: somna som en stock liksom det fruntimmer jag är å har förmodligen dragit timmerstockar oxå som ett helt sågverk antar jag.

 ZzZzZzZzZzZzzzzzzzz


Sov den utmattades sömn, så nu äre bäst jag hädanefter håller mig på mattan å går å lägger mig kl.22.00  vid 23tiden före 12slaget åtminstone så att jag inte går in i den berömda väggen mitt på blanka semestern...



;o)



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards