Alla inlägg den 12 juli 2009

Av elaina - 12 juli 2009 20:25

Bråkmiddag!!

Av elaina - 12 juli 2009 06:54

KABRAK! Vakna för en ½timme utav ett jävla liv!

Tog en god stund innan jag fatta vad det handla om; Kattet jama, frön&fjädrar rykte, där jag satte ner fötterna va det blött å när jag reste mig upp för hastigt så svartna det för ögona, vilken cirkus!!!


Tror ni har en aning vad som hänt? Jo: "PalomaFrestelsen" måst ha blivit " Sigge" övermäktig eller så satt hon å reta gallfeber på honom: -Du kan inte ta mig, na-nana-nanana!!!


Men liksom man inte ska kasta sten i glashus så ska man ej heller reta katt på halt skrivbord, i synnerhet inte om man därpå i sitter i en liten allför lätt omkullkastbar bur!!!


HAha! Ett nytt ordspråk är härmed myntat:

>>Man ska inte reta katt på såpat skrivbord!<<

(Det påminner mig om AfterShave&Galenskaparnas "Mor i skuta") 

Ej heller ska man håna rappkäftad elaina, ty då är man oxå ute på halt underlag: akta er nu dessutom för underkylt regn å emmmotionell istid!


Själv drar jag mot Yesterdays  BakluckeLoppis, verkar va en perfekt dag för det när jag ändå är uppe i ottan. Har ni vägarna förbi:  -Don´t be a Stranger, kom fram å ge er tillkänna vettja! Påsåvis får även ni en perfekt dag; dels får ni träffa mig lajv OCH nämner ni min blogg så får ni 37%rabatt på vilken pryl ni vill!

Bara en sån sak...

;o)





Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards