Alla inlägg den 10 maj 2009

Av elaina - 10 maj 2009 22:04

Det kom en kommentar på inlägget jag skrev när Paloma flög bort!

Paloma i givakt!

 ( våran Paloma Äppelkvist )

>> Hej

Vår undulat flög ut idag, hoppas hon kommer tillbaka. Jag har ställt ut buren och hoppas verkligen att hon hittar hem igen. Hon har svarat hela tiden på mina visslingar men nu sista gången jag var ute var hon borta. Vet ni om undulater har något lokalsinne eller hur är det med det? Känns så fruktasvärt. Kompis som hon heter är inte riktigt ett år och kom till oss innan hon ens lärt sig flyga så hon är så väldigt handtam. Usch vad man vänjer sig vid sina djur. Nu är det bara hoppet som återstår.

av Lena den 10 maj 2009 kl 21:18   <<


Nu vet jag ju dessvärre varken var Lena bor eller vilken färg deras "Kompis" har men jag önskar av hela mitt hjärta att deras lilla vän kommer tillbaka!

Hoppas oxå att hon läser hur lyckligt våran rymningshistoria slutade!


Vet nån om det finns nån slags "undulatupplysnings-central" ?

Ja, förutom min blogg då...

;o)


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards