Alla inlägg den 15 april 2009

Av elaina - 15 april 2009 22:21

Hitta till en tarotsida när jag va in till Trollpackan å hälsa på.

I min närmaste omgivning så finns det en rar person som bl.a förlitar sig på tarotkort. Idag har det gungat lite i en del av min värld. Så jag tänkte jag sku fråga korten om hur detta är, kan lösas och kommer att bli;

Ditt utgångsläge: Månen (18)

Detta kort står för intuition, drömmar, känslor, bli guidad av drömmarna och här har du kontakt med din mediala förmåga, osynliga, känsla och aningar. Får du upp detta kortet kan du använda dig av meditation och inre vägledning. Kortet kan också visa att man riskerar att styras av sina känslor för mycket.


Möjligheter och risker: Måttligheten (14)

Det här kortet visar behovet av tålamod, något måste övervägas innan man kan ta ett beslut. Det kan också betyda en strävan efter harmoni i känlsor. Detta kort handlar om att balansera, väga för och emot, och invänta rätt tid. Här måste något som är bra för både dig och andra utvecklas. Detta kort visar på kunskap, ro och stillhet, inre frid. Kortet kan också visa ett kreativt skapande och att du får vägledning från den andliga världen.


Det som kommer: Tornet (16)

Detta kort handlar om förändringar som kommer utifrån. Drar du detta kort kan du inte längre hålla kvar det gamla, det kan vara yttre förändringar men också värderingar och föreställningar om en situation. Nu kastar universum ut dig från det torn du byggt, för att du ska göra en förändring. Det kan handla om att gå ur ett arbete, relation osv. Kortet visar något som tar plötsligt slut. Något händer äntligen om man tycker att man har stagnation i livet.

Tjaa, inte vet jag om jag blev nå´mycket klokare? Men kanske måste man läsa det flera gånger å låta det sjunka in lite. Prova Du oxå å låt mig gärna veta hur Du tyckte det va...

=o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards