Alla inlägg den 22 mars 2009

Av elaina - 22 mars 2009 23:09

Av å till å från å nu å då under dagens så har denna låt gått på repeat i min hjärna!

suck!

När sista vinjetten på Beck visades så dök den upp igen! Drog mig då till minnes ett reportage jag läste för några år sedan om detta fenomen. Googlade reda på det eller åtminstone en liknande artikel ur NorrbottensKuriren som kan läsas här.


 (orkar ni inte läsa artikeln så kan ni ju sjunga med i texten nedan i stället)

(orkar ni inte sjunga med i videon efter ni läst, scrolla ned till nästa feta text)


Ooh my little pretty one, pretty one.
When you gonna give me some time, Sharona?
Ooh you make my motor run, my motor run.
Gun it comin' off the line Sharona
Never gonna stop, give it up.
Such a dirty mind. Always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo. M M M My Sharona...

Come a little closer huh, ah will ya huh.
Close enough to look in my eyes, Sharona.
Keeping it a mystery gets to me
Running down the length of my thighs, Sharona
Never gonna stop, give it up. Such a dirty mind.
Always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo. M M M My Sharona...

When you gonna give it to me, give it to me.
It is just a matter of time Sharona
Is it just destiny, destiny?
Or is it just a game in my mind, Sharona?
Never gonna stop, give it up.
Such a dirty mind. Always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo. M M M My Sharona...


 

(kan ni vara snälla å sluta nynna nu ???)


Kurirens journalist har hyggligt nog tagit reda på vad man kan göra för att bli av med "öronmasken" som det kallas. Det är därför har jag letat reda på både videon OCH texten till denna låt å hoppas härmed att den låter mig vara ifred, åtminstone över natten:


undra om kan man sjunga sömnen...

? #o)

*kliar-mig-i huvudet+ögonet*

Av elaina - 22 mars 2009 11:35

Bonus ska på KusinKalas i Riala i e.m å vi passar då på att ta en Roslagsrunda.

Skoj å se nåt annat än byn...

=o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards