Alla inlägg den 21 mars 2009

Av elaina - 21 mars 2009 18:31

Idag har jag tvingat mig själv att inte röja eller flänga.

Har istället vilat duktigt på nysoffan under tiden jag fnissande läst "Kajsas värld"

 

Med ett kort avbrott för lite fiskpuddings-makande å TVrepris-gluttande så har jag nyssens läst ut den lilla kåseri-samlingen.



Har nu påbörjat en bok som jag hur-länge-som-helst tänkt läsa. Det är Jan Fridegårds "Trägudars land" -åå, så träigt, tänker Någon?  Njae, men träligt, för den handlar ju om trälar på vikingatiden.

Tr�gudars land
Själv har jag egna köksträlar i kväll; Maken & Bonus fixar currykyckling till middagen medans jag passar på att skriva dessa rader då Dotra lämnade datorn för att gå å handla lördagsgodis tills efterpåmaten. För egen del har jag en sån här att sukta efter:

Frågan är om jag kan vara lika duktig som barna å vänta tills efter maten...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards