Alla inlägg den 11 mars 2009

Av elaina - 11 mars 2009 22:43

Gruppen Heart va GirlPower innan SpiceGirls knappt ens va påtänkta.

Per Gessle/ Roxette lär vara inspirerade av deras sound, fast då är det nog dom lite softare låtarna han lyssnat på.


Jag har faktiskt sett dom lajv en gång på Sweden Rock å tyckte dom va riktigt bra. Musikaliskt är väl inte jag rätt person att uttala mig om, er än att jag gilla det jag hörde. När det gäller deras röster så tycker jag mig ha rätt att utala mig efter tiotal år som "körist": båda tjejjerna sjöng väldigt bra, stämsången va lysande! Artistiskt tog dom plats på scen både hon med gitarr bas/gitarr å den mycket vackra QueenSizeTjejjen som sjöng. Ingen av dom bad inte om ursäkt för sig utan hade mycken pondus å visste sitt värde, men va för den skull på intet sätt diviga.


Ska nog lyssna in mig lite mer på dom via min evighetsradio,

fast nu ska jag sjunga mig till sömns,

natti-natt,

wherever you are...

#o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards