Alla inlägg den 16 februari 2009

Av elaina - 16 februari 2009 16:50

Gissa om jag blev glatt överraskad när jag kom hem i e.m.

(retorisk fråga, eller hur?)

Där låg ett litet paket med min Syss omisskännliga handstil på!

Paketet visa sig vara fyllt med "Kärlek":

blev snudd på tårögd...

Det innehöll den minsta chokladask jag nånsin sett

å ett rart kort som min Syss egenhändigt knåpat ihop!

Å chokladbitarna va såÅå pnuttiga, tärnings-stora små raringar:

Duc d′O Minipraliner


TACK hjärtligt Min Allra Sötaste Syss!

Känns varmt i hjärteroten att vi har så god relation fastän

det är 11 år å 30mil emellan oss!


Av Maken fick jag en tulpanbukett i fredags å den står sig än idag

Den påminner om att livet inte alltid är en dans på rosor

utan oftast en foxtrot på tulpaner, eller hur...?

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards