Alla inlägg den 8 februari 2009

Av elaina - 8 februari 2009 19:07

Vårat internet har börjat krångla av å till sedan vi gick över till Comhems snabbare alternativ, därför blev det ingen "tårta på maten" igår. Men nu funkar det, än så länge, bäst jag skyndar mig att lägga ut kalasbilderna från lördagen så fort jag bara kan, hoppas på att få med bildtext oxå. (För muspekaren över bilden)

-Let´s go! ;

Svärfar å Bonus med varsin bäbis...


Sonen med en annan som ville va bäbis...


kolla in tårtan som dom dekorerat så fint, mig förutan...


Bonus blir mer å mer lik Faster å har även Farmors fina drag...


 StorSvägerskan å LillTheo lassar in tårta tillsammans...


 LillTheo gick från famn till famn: här hos StorMorbror...


Bonus fick många fina presenter...


-Phu, jag hann!

Utan att internet krånglat en enda gång!

 `=oP


PS: märkligt nog va jag hemma exakt 14.42,

vilket jag skämtsamt svara på frågan

 " -När kommer Du hem ? "


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards