Alla inlägg den 1 februari 2009

Av elaina - 1 februari 2009 16:58

Huldran Titti har skickat på mig en utmaning å det va ju längesedan så

Varsego´!

 Vilken mat äter du ofta?

Korv, kôrv och KORV! Åsså lite kyckling å köttfärs emellanåt. Fisk alltför sällan!! Dock storkonsument av BROCCOLI!!!

När du är på kalas, är du personen som sitter, eller hjälper du till att duka av? Har svårt för att låta bli att hjälpa till, sitter nog bara om Värden/Värdinnan uttryckligen ber om det.

Var sitter du helst när du bloggar?

Helst å helst? Har ingen laptop, så det blir tvunget att sitta på Kinnarpsstolen vid datorbordet i vardagsrummet.


Köper du ofta Triss?

Nej, verkligen inte. Är urdålig på lotter, lott o.dyl

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Gotland! Men naturligtvis Hälsingland oxå!!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Blir nog mest 3an, 4an & 5an tror jag?

Va det allt?

Nä just ja, REGLERNA;

* Välj ut 4 2 stycken (jag följde Huldrans exempel å valde oxå bara 2st) som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar.

* Be dem läsa din version och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.


Å jag utmanar Rapphönan & Kaizas Matte!

Jo, det va väl det hele...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards