Alla inlägg den 7 januari 2009

Av elaina - 7 januari 2009 20:41

Höllt på å glömme bort!

Jag har ju oxå vunnit, eller åtminstone blivit tilldelad en utmärkelse:

hedersam utmärkelse efter vad jag läst/förstått...

-TACK, Rara trollpackan!


"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.

Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! (Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare)"


OK!

Då återstår det bara att välja ut (vare 8?) några  andra bloggar: en grannlaga uppgift. Kom gärna med förslag på Någon som inte fått nån utmärkelse tidigare!

Hmmm, får nog sova på saken...

#o)

( 1a arbetsdan efter långledigheten va inte särskilt påfrestande

men jag är faktiskt trött å ska nu-genast-å-på-en-gång

lägga mig å läsa en stund fastän klockan "bara" är ½10, 21.30 )



Av elaina - 7 januari 2009 19:08

Hon fyller inte år, har inte ens namnsdag, va ja vet MEN:

Hon har vunnit Sköna Hems LäsarTävling!!!


GRATTIS än en gång...

=oD

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards