Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av elaina - 10 augusti 2008 10:09

STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN och FINA MÄNISKOR SOM NI!

Er kärlek är evig, med tanke på datumets symbol (en liggande åtta är ju evighetstecknet)  och med den tro som jag har, är jag fullt övertygad om att Ni nog redan har levt som ett par på vikingatiden.


Vill även att ALLA ska veta vad dom fixade för mig!!

Ligger på sjukhus och mitt i allt bröllopsfixande, så ordnade dom även så att jag kunde följa vigseln i direktsändning via en webbkamera som dom länkade till min dator!! (TACK Pelle, säger Brudparet!)


Och dagen efter bröllopet överraskade dom mig med att komma hit upp på sjukan iklädda sina vackra kläder, med en korg full med god mat från bröllopet t.o.m.mjöd (alkoholfri) nynnandes på en vikingahymn . . .


Även BONUS var med i sina fina kläder som hon både har sytt och broderat, vilken tjej!


Vad säger man - eller detta säger väl  ALLT om vilka otroligt fina personer ni är! Som jag älskar så mycket! Ni är bara helt underbara!! Hälsa E + J.

Stor kram från "STORSVÄGERSKAN"

Vi skickar slängkyssar å varma hälsningar genom cyberrymden till Svägerskan på Lasarettet...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards