Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av elaina - 6 augusti 2008 07:10

Minnesgoda läsare kommer väl ihåg min vånda när jag inte kom i hembygdsdräkten till GullUngens dop i slutet på maj?


Sen dess har jag gjort vad jag kunnat för att tänka på vikten OCH

 inte bara tänkt utan;

  • promenerat/ cyklat varje dag
  • skippat kaffebröd å godis (men INTE glass!)
  • ätit mer proteinrik mat
  • undvikit ris, potatis, pasta å vetemjöl
  • fösökt äta var 3e timme

Detta har resulterat i att

JAG HAR GÅTT NER 10 KG ! ! !

Är så himla STOLT över resultatet OCH mig själv!

Känner mig snudd på euforisk: Tja-lala-lala!

Tar jag två kilo till blir jag lika smärt som på min 40årsdag!


Nu ska jag ta å fira det genom att ta en timme flex på morron

å gå ner på tvättstugan å tvätta dom gamla hemvävda linnelakanen som våran bröllopssäng ska bäddas med, say-no-more...

;oD




Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards