Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av elaina - 5 augusti 2008 07:38

Natten igår va en sömnlös natt, regnigt ångestlång.

Dagen därpå kom ett förslag som genom ett trollspö-slag

skingrade orosmolnen på vår lyckohimmel.

Vi är med Tält å inte vilket tält som helst!

"Kalifen från Konstantinopel" löste upp alla panikknutar

och ett helt gruslass ramla därmed från mitt hjärta!

Det blir tvunget att avyttra en lada eller två,

men det är sinnesro helt klart värt!



 TACK än en gång Snälla Tipsaren/Tipserskan!

( Snigge? Svägerskan? Anonym Välgörare? )

Jag kolla upp den där länken å det visade sig vara ett lyckokast!

"Kalifens tält " visade sig vara tillgängligt OCH

 hans undersåtar sätter t.o.m upp det åt oss!

Så just bara för därför så kommer det att vara strålande SOLsken på fredag,

men tältet är ju vant vid tropisk hetta å kommer då istället att skänka oss svalka...

;0)



Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Skapa flashcards